MSD system


پشتيباني
جستجو




در اين وبلاگ
در كل اينترنت

فيسبوک





MSD system

تبليغات


تحریم خودجوش بازی میدان نبرد توسط ایرانیان!

بازی«میدان نبرد» (Battlefield) که شهر تهران را صحنه نبرد میان ایران و آمریکا ساخته بود با تحریم خودجوش ایرانیان مواجه شد. 

به گزارش خبرنگار جنگ نرم مشرق و به نقل از سایت ظهور، شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) در جدیدترین شماره از سری بازی‌های «میدان نبرد» (Battlefield) کشور ایران و شهر تهران را تبدیل به صحنه جنگ کرده است و مردم ایران که از ساخت این بازی خشمگینند، در اقدامی خودجوش به تحریم این بازی روی آورده اند.

در این بازی نیروهای آمریکایی که همیشه نقش حامیان صلح و ثبات و حقوق بشر را در فیلم‌ها و بازی‌ها دارند، این بار به خود جرات داده و به جنگ با مردم ایران روی آورده‌اند. این بازی یک بازی تیراندازی اول شخص است و اگر یک ایرانی این بازی را انجام دهد، معنی آن این است که در فضای مجازی اسلحه به دست گرفته و به همراه آمریکایی ها علیه میهن خود و برادران هموطنش می جنگد!

میدان نبرد ۳(Battlefield 3) در سایت های خارجی عرضه شده است و معمولاً متعاقباً انتظار می رفت این بازی در فروشگاه ها و سایت های داخلی بازی عرضه شود. امّا نکته ی جالب ماجرا این است که هیچکدام از این فروشگاه ها این بازی را عرضه نکرده است.

ابتدا از یکی فروشگاه ها شنیدیم که خرید و فروش این بازی مجازات ۳ ماه زندان دارد(!) که بیشتر به شایعه می­مانست. فروشگاه دیگری که به فروش بازی می پرداخت دلیل عرضه نکردن این بازی را عِرق ملّی بیان کرد صحبت های متصدی آن فروشگاه به نوعی جالب بود. او اینگونه بیان کرد:«با حکومت و مسئولین کاری ندارم، حمله به ایران غیر قابل قبول است.» سایت دیگری هم که به نوعی پخش کننده ی اصلی بازی ها محسوب می­شود، در قسمت نخست سایتِ خود نوشت، “B.A.T.T.L.E.F.I.E.L.D.3 را عرضه نخواهد کرد ، لطفا سوال نفرمایید” و در ادامه لیست فروشگاه هایی که این بازی را عرضه نخواهند کرد به انضمام جمله ی “شما هم به ما بپیوندید” آورده است.

این کارِ سایت ها و فروشگاه های عرضه بازی در تحریم این بازی قابل تقدیر است باشد که مجلات این حوزه هم از نقد این بازی خودداری کنند.

 
 


javahermarket

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات سايت
تبلیغات


آمار سايت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 79
بازدید دیروز : 17
بازدید هفته : 116
بازدید ماه : 397
بازدید کل : 333479
تعداد مطالب : 296
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1